Digital marketing / Social media / Content manager.

Du kanske har en av rollerna. Eller kanske känner du igen dig? Exakt vilken titel du har idag spelar inte så stor roll. Vi letar efter en digital kommunikatör, en tusenkonstnär som kan få magi att hända i digitala kanaler. Vi tror att du kan lite av varje inom digital marknadsföring, och att du alltid är villig att lära dig mer. Du gillar att växla mellan att jobba strategiskt och operativt, och du känner till och har förståelse för begrepp som SEO, SEM, paid ads, UX och ROAS. Med flera.

Vad vi erbjuder: En byrå som jobbar med de stora frågorna, med stark teamkänsla och roliga och långsiktiga kunduppdrag. En bred roll som du har möjlighet att själv vara med och påverka. 

 

Vi ser gärna att du har / är …

  • Digitalt kunnig med förståelse för digital marknadsföring och den digitala kundresan
  • 3–5 års erfarenhet från liknande roll(er)
  • Stark känsla för bild, text och detaljer
  • Duktig skribent på svenska och engelska
  • Behärskar Adobe Suite och kan hantera bild och film på en grundläggande nivå
  • Nyfiken och vetgirig som hela tiden vill lära mer

Vi tror inte att du kan allt, men vi ser gärna att du har jobbat hands-on och kan visa på resultat inom något eller några av följande områden: sociala medier, community management, webbredaktör, digital analys och rapportering, sökordsoptimering, paid advertising (SEM/social). 

 

Meriterande / fördel

Erfarenhet av att jobba med content på webb och med olika CMS-system.

Erfarenhet av Facebook Business Suite, Google Ads, olika SEO-verktyg (Google Search Console, Ahrefs, etc).

Erfarenhet av att jobba med digital analys och uppföljning / rapportering / visualisering inklusive program såsom Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio.

Erfarenhet av konverteringsoptimering, Google Optimize etc.

 

2028 New World Agency

2028 New World Agency grundades på behovet av proaktivitet för cirkulär omställning och vikten av att förstå de makrotrender som formar morgondagen – digitalisering, globalisering, urbanisering och klimathotet.

Vi vill vara ett nytt slags kommunikationspartner som med transparens och ärlighet arbetar tillsammans med våra kunder mot gemensamt uppställda mål. För det är då som prestigelöst, konstruktivt lagarbete blir möjligt.

 

Intresserad?

Skicka ett mejl med personligt brev, CV, eventuellt Linkedin-profil och portfolio till hello@2028.se. Märk mejlet med “Digital marketing”.

Sista ansökningsdatum: 1 september. Urval och intervjuer görs löpande.

Hoppas vi hörs!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev.

 

Detta formulär sparar ditt namn och epost så att vi kan lägga till dig på mottagarlistan för vårt nyhetsbrev med intressanta uppdateringar om 2028. Se vår integritetetspolicy för full information om hur vi skyddar och behandlar dina data.